imorgon e dt julafton / nattblogg

jag har ingeet att göra, väntar på att bli så trött så huvudet bara trillar ner på tangenterna xd
imorgon är dt faktiskt julafton. jag som nt ens har köpt alla julklappar  :o vi vet nt ens vad johan vill ha <33
men ja. jag tro ärligt jag måste sova nu. för jag ska upp kl 8 typ, ska möta frida vid 9 --.-- jag kommer säkert sova. men iaf, sen ska vi baka och öppna julklappar xd hahha<3 sen ska jag be mamma hadla johans julklapp. ehm jo. sen ska jag rida jason och sen packa för sen ska vi till öland <3
vi ses
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

SVAR; en vecka men farmor och farfar va här :)<3



GOD JUUL PÅ DIG!<<333333333333333

2009-12-23 @ 08:52:47
Postat av: maria

Svar; vega;)

2009-12-23 @ 12:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0