21 timmar och 47 minuter kvar av 2009

det är helt jävla sjukt var tiden har sprungit iväg. det har hänt så mycket detta året.
jag har fått en massa nya vänner, jag har bråkat med massa. jag har gjort stora framsteg i ridningen, enligt mig?
jag har gråtit och skrattat.
jag har gjort så mycket gal1 ;) detta året har nog varit mitt bästa, samtidigt det sämsta, jag har haft såna humörsvägningar, så mycket tårar och så mycket skratt. jag har gjort mina misstag gjort allt.
jag har så sjukt många minnen. så många 2009 låtar.
åh 2009 kommer vara ett år , ett minne för livet.
men nu orkar jag inte skriva mer, jag kommer inte på mer heller :)
pusss & gott nytt år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0