b & t



på botten hamnar...

ALLA GÖR LIKADANT!
asså alla skriver typ hiss&diss, sååå fult, okey namnen är okey, men tänk efter lite vem vill läsa din blogg om allt ser ut som på den man precis kollat på innan? dt är verkligen botten. att alla ska se likadan ut nu förtiden, dt är så botten, bara för att en har foundation på läpparna, måste du verkligen oxå ha dt då? många har dt FASST dom nt tycker dt är snyggt alls, bara för att alla andra har dt, dt är verklugen botten (n

PHOTO SHOP
nu tror ni att ps hamnar på botten men dt som egentligen hamnar på botten är att jag suger på dt, plus att vi har den typ äldsta i världen ;s verkligen botten (n  eftersom att alla vet att picnik finns & alla är innepå dt så är dt ju tråkigt nu, så därför började jag med ps, vi har haft den länge men vill gärna ha den nya, så botten på dt!

MALMÖ
en enkel & lätt förklaring! maja är i malmö, dt suger för ajg saknar henne enormt mkt,<3

BELLA
bella mår dåligt, riktigt dåligt, och dt är verkligen på botten & nu ska alla hjälpa till så att bella mår finfint, alla joinar!<3

på toppen hamnar...

PONNYALLSVENSKAN
vi har fått ihop ett lag:D så jävla gutt, och hejarklackspriset går såklart till oss *hoppas*, och jag och anna har hittat en att åka med, tack cassie, verkligen högst på topp:D

ANNA
jag har äntligen träffat 'anna efter jättelång tid :D så sjukt underbart att kunna prata ut med dej,<3333 och jag älskar verkligen anna :D

OSKAR&MALIN
dom passar peeerfekt:D asso gud va söta ni är,<3 så vad väntar ni på? ni är på toppen här lix:D och en extra stjärna till malin som jag lärde känna idag:) <3 toppen toppen toppen

BLOGGAR
domma bloggar ska alla läsa;
nicki
maria&christina
evelina
lisa
louise
lydia
emma
emma igen
ebba
faktist rolig
blondinbella

kissie
matilda
paow
tove
dessie
foki


Kommentarer
Postat av: Mia:)

:P vår heter botten och toppen, för vi ville nt att alla skulle ha lika dant XD

2009-08-19 @ 09:02:44
URL: http://chrismia.blogg.se/
Postat av: DIN majja :D <3

HAHAHA XD malmö skulle vart underbart om du var med ;) <333333333333

2009-08-21 @ 13:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0