ny vecka;*

hejsan alla stjärnor där ute;*<3
har vatt i stallet och gjort ingenting, jo träffat anna som dt var sjukt längesen jag sett,<3 TUMMEN UPP på dt(y  & vettni jag drog ut en tand idag, <3
har funderat på att bli delfoder på älsklingshästen:D vad tycks?
men iaf, dagen;
gick upp vid 9 och fixade mej sakta men säkert, va inne på datan nästan varenda minut, och saknat maja,<3 :'( efter mkt om och men åkte jag till stallet, där nästan allt va som vanligt,<3 har lunkat runt där i ett antal timmar, och åkt hem,:)
och asso jag är så trött att jag nt äns orkar hålla huvudet uppe xd,<3 så ska nog lägga mej snart, för imon ska jag till f-stan till carro&bella älsklingarna<3 
men nu måste jag verkligen sova, och jo föresten tack nicki för designen :D<33

kramar                                                                                                                                         

alla måste kommentera vilken som är snyggast? :D<33

  ,     ,  

Kommentarer
Postat av: E V E L I N A

SV; såklart jag länka dig sötnos :D<3,

bara du länkar mig! hihi, jag tycker den

andra bilden är snyggast. fast den första

är också jättefin, så har svårt att

bestämma mig, men båda är jättefina :)

men det blir nog 2bilden <33

2009-08-17 @ 22:26:23
URL: http://honeveliina.blogg.se/
Postat av: din majja

2:a min finaste !!! <333333333333333

2009-08-18 @ 21:18:15
Postat av: Hanna

2 an! :D (haha vilket liv jag har! xD)

2012-06-28 @ 21:20:37
URL: http://hannakaizto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0