kräftskiva

idag har jag ätit frukost:* andra dagen denna veckan :D sj tkr jag att dt var duktigt!

men hur mår ni? sj känner jag mej lite ofräsch så borde nog ta en dusch för jag kan ändå nt göra ngt kul idag, vaknade kl 12 & dt är rekord:D jag måste städa och fixa mej till kl 6 då all människor kommer :)
föräldrargruppen kommer på kräftskiva, jofasst lite kul ska dt ju bli;P dt blir att ha dt randiga linnet & den vita kjolen på sej då<3 
plus att jag snart måste spendera pengar, hade tänkt köpa ett par sporrar men dt blir aldrig av, så blir nog nästa vecka.

PEPPPPPPAAAAR :D är pepp på imon även fasst jag nt ska tävla, maja ska med oxå<33 och lollo ska tävla :) ponnyallsvenskan :*
 
orkar nt leta efter bilder fårn förra allsvenskan så fick bli den första finaste bilden :D(L)

men nu ska jag duscha, <3


Kommentarer
Postat av: araya

hur gjorde du headern ? ;o <3



/ arayaaa

2009-08-21 @ 18:39:28
URL: http://enaraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0