en bra dag från topp till tå :)

hej folket mitt ;* har haft svårt med tid till bloggen nu den sista veckan, tyväär :(  men dt ska jag försöka ändra på,<3
idag har massa människor fått träffa mej alla i stallet ;) och ester? kan ni tänka er att ester va i stallet ;D dt var lite skojsigt, men iaf innan dt städade jag mest och egentligen lägger jag ner för mkt tid på datan, och till att kolla tråkiga inlägg på bdb<3 men vid tre ngn gång va jag i stallet, & jag trodde faktist att jag skulle hoppa rhona men fick milan :* JAG SUGER PÅ JÖRGENS LEKTIONER XD ^^ elr så är jag väldigt lat? vet ngn dt? skulle vara kul att veta.
vi skulle göra ett test och jag typ sög, xd men kommer man undan så lätt så gör man ;* iaf var milan rätt rolig fasst nt roligare än rhona;) han var stark och lite het ^^ men vi kom finfint över om man tar bort mina sitsar ;P hoppade 80, fick nt hoppa högre för dt var ju bara ngr veckor sen dom kom hem.

MAJA ÄR HEMMA(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
:'D:'D:'D:'D:'D:'D:'D:'D:'D:'D:'D:'D:'D:'D:'D:'D:'D:'D:'D:'D:'D:'D:'D:'D:'D
asso, jag tror jag spricker av glädje även om jag nt visar dt, för man kan bara nt älska ngn så mkt dt är nog olagligt!<33333333333333333333333333333333333333333
föressten tkr ni att jag ska fixa denna bild lite och ha som header?^^ kommentera!<333
min blogg är faktist rätt populär bland människor jag nt äns känner xd jag får kommentarer från okända människor stup i kvarten och dom vill göra reklam för mej och typ massa saker ? ;D<33

pussaaar alla bloggisar^^


Kommentarer
Postat av: DIN majja :D:D<333

KLART DU SKA HA DEN SOM HEADER :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D<333333333333333



det var sjuuukt underbart att träffa dejj :D:D:D:D:D:D:(L)(L)(L)<3333333333333

2009-08-21 @ 13:48:11
Postat av: selma ((:

fin blogg gumman ((:

Måste ses snart :d<33

2009-08-21 @ 13:52:11
URL: http://selmakaharevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0